10 Temmuz 2022 Pazar

Kaybetmiş

 



Tüm dertlerim uygar dünyanın kurallarından

Tehlikeli sınırların çok korunaklı geçitleri

Elimdeki resimlerin hiçbir anlamı yok

Kaldığım yerden öldüğüm yere devam

Bu yalnızlığı epey oldu görmemiştim

Hayali gibi olan gerçek bir film kahramanı gibi

Yüzyıllar sonra beliren bir kurtarıcı

Dünyadan çoktan vazgeçtim ve acınacak hallerimden

Beni elimden tutan kimdir?


Tanrıya şükretmedim ve geçtim tuzaklarından

Anlamadığım şeylerin mikroskop altındaki görüntülerini izledim

Bizimkisi bir varoluş problemi


Çok büyük sözler söyleyen bir şair olamayacağım için utanç duymadım aslında

Çünkü çok büyük konuşmaların hayalperest hezeyanlarını gördüm çoğu kez

Ve kendimi buldum kaybederken

Toparlanmak benim harcım değil


Bir gün bir kitap yazacaksam eğer adı kaybetmiş olmalı

Çünkü kaybederken buldum kendimi

En çok da ümid ederken 




***




Böyle bir yalnızlığın sonucu, temmuz fırtınasında çok gizli o sırrı hala içinde taşımak gibi

Doğru yolu buldum mu bilemem, yanlış adımların sahibiyim

Çokça aradım içimde, sırra kadem basmış o gizemi

Küçük çaplı tanrılar da saramiyor ve en iyi lokman hekim bile, içimdeki yarayı


Serin bir yaz sabahı hayal ediyorum, köyümde ve tasasız

En güzel şarkının melodisi gibi hayat

Kaygısız ve ince

Derimin üstünde hissettiğim o gizemli uğultu, tüm araba sirenlerini susturdu

Sarhoş olmaktan başka bir şey gelmedi elimden

Derdim doğduğum günden beri boynumun borcu


Evet yine de neşeli türküler söyleyeceğim

Vazgeçtim gönlünüzü hoş etmekten

Kendimce eğleneceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder