3 Mart 2009 Salı

Ne Olur Geri Gel!!!

Neyi özlediğini neden bilmez insan?
4 yıl boyunca kimsenin göremediği bir sevgiliyle seviştiğim gibi
günlerdir kimsenin göremediği,bilemediği birini özlüyorum.
Peki ya sevgilime ihanet değil midir bu?Aşığım o bilmediğim şeye,
rüyamdaki gerçek o,hayatta da gerçek sanki.Ben ki farklı dünyanın
insanı,sevmek bir yana kalbim atmıyor hiçbir gerçeğe.Sabah oluyor,
akşam oluyor,gece çöküyor...Hüzünleniyorum,adını unut diyorum onun.
Ama adı da yok ki...Gülmemi bekleme diyorum ayna karşısına geçip,
dünyamı oluşturan bu kutu da sıkıyor beni.Kutu diyorum çünkü
kapatıyorsun beni,sıkıştırıp boğuyosun.Yanı başımda çalıp duran Sezen Aksu şarkıları bir yana dursun,içimdekiçığlık garip şeyler anlatmaya çalışıyor.İç sesimle,iç çığlığım karışıyor.
Aşkı böyle mi yaşıyorum ben,kendimle savaşarak.İnsanlar!!!!!!!
Seviyorum seni insan,beni sevemeyeceğin kadar seviyorum,sen de benden
bir parçasın,ben herkesten birşeyler taşıyorum...Çocuklarını sahiplenemeyen
bir anne gibiyim,içip sokaklarda dolaşıyorum oysa benim çocuklarımı sevmem
gerekirdi.Annem vardı evet babama küs odasında uyuyor,kendince hırsını
alıyor,babamsa yine geç saatlere kadar uyumadı bu kız diye küfür
ediyordur belki de.Kardeşim uyuyor,erken kalkıp okula gidicek,ben de okula
gitmeliyim...Sevgilime mesaj atıyorum o da uyuyor galiba...Evet işte
o geldi,sen göremiyosun ama yanıma geldi..Saçlarımı okşuyor,gözlerimde
kayboluyor,ben yazarken elleri üstümde,aldırış etmiyorum.Onu seviyorum
ama bir tepkide de bulunmuyorum..Ne kadar nankörüm niye üzüyorum onu,öpmek için dudaklarına yaklaşıyorum,nefesi çarpıyor,sıcak ve kaygılı...Tam
öperken uyanıyorum,bir üşüme alıyor;oturup ağlamaya başlıyorum.
Ne olur geri gel!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder