2 Aralık 2009 Çarşamba

Bazen,Biraz

hayatı dalgaya almak gerekmez mi
her zaman değil
bazen,biraz
aşkla dalga geçmek mesela
romantizmi gaspetmek gibi
dalgaya almak gerek bazen
uçan balonlar olmak gerek
bırakandan hemen kaçmak mesela
ya da küçükse tutanımız
onu da uçurmak !
biliyorum her zaman mutlu olunmaz
işte o yüzden dalga geçmek gerek
bağıra bağıra şarkı söylemek gerek
sarhoş olmak gerek
bazen birilerinin suratına tükürmek gerek
nefretten değil eğlence olsun diye
gülmek gerek bazen
ağlamak da gerek
sarılman gerek sevdiklerine
uzaklaştırman gerek sevmediklerini
aşka gelmek gerek
aşktan düşmek gerek
ne olursa olsun dalgaya almak gerek
bazen,biraz

şarkılar dinlemeli
gözlerini büyütmeli,şaşkın olmalı
sevdalın hayat olmalı
nefretin de kara bulutlar
hayır aslında kara bulutlarla da dalga geç!
inadına yağmurun altında kalmak gibi
erimek yerine,içmek gerek
terkedilen yerine terkeden olmalı
güneşi korkutmalı insan
ağzın kulaklarında olmalı bazen
bazen musluklar açılmalı
kirpikler ıslanmalı,gözlerde torba olmalı
yüzler yıkanmalı

işte bu yüzden nefret etmeliyim bazen herşeyden
ama sevmeliyim herşeyi
seviyorum sevmeyi hem sevilmemeyi
eşim,dostum,ailem,davam
seviyorum sizi
hem nefret ediyorum
hem seviyorum
bazen,biraz

3 yorum: