1 Aralık 2009 Salı

Seni Yaşamak

yanı başımdasın sağ yanımda
biyolojik aykırılık bu
atıyorsun sol yanımda
bir yağmur kaçağı
attila'nın dediği gibi
gezmek sokakları
doldurmak sevdiğim yerleri senle
herşeyi sana atfetmek
hep yad edeceğimi bile bile

beni vurdular ölmedim
inadına ölmeyeceğim
umutlarım var benim sen olmasan da
bir dünya var kafamda
evim var hep derim
pikapım var ve plaklarım
arada bozuluyor ama olsun
o bozuldukça sanki seni dinliyorum
kahveler içiyorum,sigaralar yakıyorum
inadına ama inadına hayaller kuruyorum
ve inadına sen yoksun

istanbulu yaşıyorum
gözlerim kapalı,aklımda sen
kalbimde sen,heryerde sen
bir sarmaşık bu
dolandıkça dolanıyor.
sigaramsın benim!
içime çektikçe zehirliyor
el ele sevgililer geçiyor
o kızdan bahsediliyor
bir dost edasında seni izliyorum
gözlerim görmesin diye gözlerini
sakarlıklar yapıyorum
unutmak için başkasına sarılıyorum
hep 3. kişi olmanın burukluğunu
içten inceden yaşıyorum

şarkılarım var her satırda sen
şiirlerim var her mısrada sen
hayallerim var her karede sen
aşkın ruhani hali bu
ruhani oyunlar perdesi bu
yanımda ol ama dokunma!
unutma ama izliyorum seni her adımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder