27 Kasım 2009 Cuma

Gittikçe Sana Benziyorum

Ve evet sana benziyorum
Aynı şarkıları dinliyorum
Aynı şeyleri düşlüyorum
Aynı şeylere gülüyorum
Gittikçe sana benziyorum
Gözlerim gözlerine değemiyor
Parmaklarım dudaklarına dokunamıyor
Öperken sakalların gıdıklamıyor
Ama ben sana benziyorum
Dokunmuyorum sana dokunamıyorum
Ama tüylerimin ürperişi?
Tarifi yok bu gidişin
Bir karanlık gece
İki kırılmış kalp
Evet aşk tek hece

Galiba kalbime dokunuyorsun
Hissedemiyorum şuanda
Sıcak mı,soğuk mu?
Mağrur mu mahsun mu?
Gözlerim aynada gözlerimde
Sencilik oynuyorum sanki sana bakıyorum
Gittikçe sana benziyorum
Sen gibi düşünüyor
Sen gibi konuşuyor
Sen gibi gülüyor
Sen gibi koşuyor
Sen gibi üzülüyorum
Başka adı yok bunun
Ben kendimi terkediyor
Sen oluyorum

Dalıp gidiyorum sebepsiz
Yanaklarım kızarıyor
Uykulanıyorum
Bir bulut var ya da sis
Seni göremiyorum ama dokunuyorum
Hayır kör değilim
Sadece sana benziyorum
Kendimi terkediyor
Gittikçe sana benziyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder