12 Kasım 2009 Perşembe

KADIN



Orada küçük bir kadın var
Onun umutları var
Göreceği güzel günleri var
O kadın sade orada değil
Kuzey Amerikada,Ekvatorda
Kutupta,Çinde,Türkiyede
O kadın içimizde
En anaç duygularımla seviyorum
küçük kadınları
Biliyorum onların umutları var
Büyüyecek anne olacak onlar
Ki her kadının kimyasındadır annelik
Karnı şişmese de aşka gebedir kadın
Adam olmasa da aşıktır kadın
Kadın olmak zordur
Göğsünü yararcasına acıtırken insanlar
Başı dik yürür
Mağrur göz altı çizgileridir onu kadın yapan
Fazla kilolarıdır ya da çok zayıf oluşudur
Kadın sevdiği adam kadar kadındır
Ya da daha fazlası
Kadın güçlüdür bir dünya taşır küçücük kalbinde
Yalnız kütlece dünya değil
İçindeki insan yüreklerini de taşır
Kadının ruhu dağda gerilladır
Amazonda bir vahşi hayvan
Kuş kanadında tüydür
Bir bebek sesidir
Bir sevgi iniltisi
Bir hıçkırık
Bir sevda
Şu lanet olası dünyada iki damla göz yaşıdır
Feleğin kahrıdır içimdeki kadın
Üzülünce ben gözyaşlarımı siliyor
Saçlarımı okşuyor,teselli ediyor
Unutunca sevmeyi iki deniz gözü hatırlatıyor
Yarını gösteriyor,umut içiriyor
Göğüs kafesimi dolduran hava,kalp herşey oluyor
Anneme küsünce bana kızıyor
Sevince bir adamı tembihliyor
Canım yanınca kaplan kesiliyor
Herşeye herkese rağmen beni seviyor
Kucaklıyor,şevkat gösteriyor
Ama herşeye rağmen
Hiçbir zaman mutlu olamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder