13 Mayıs 2011 Cuma

iş dönüşü lakırdıları

ben bir yalnızlığın üstüne bir yalnızlık daha ekleyerek ebedi bir mutsuzluğu mabed edinip saklanamam. benim mutlu olmayı en azından " deneyecek " kadar kadim umutlarım var. gahi ağlar, gahi gülerim, gahi ölür gahi yaşarım dünya bir şekilde devam eder. sokağa inecek olursak aslına bakarsanız " bazen intiharı düşünmüyor değilim fakat götüm yemiyor " diyebilirim

sabah 9 akşam 8 mesailer üstlensem de ve hatta uyuduğumla, uyandığım bir olsa da yılda birkaç kez seğiren gözlerim var. en azından görmeyi beceriyor diyebiliriz, asaf halet çelebi putları devirenin hesabını ibrahimden sorduğundan beri para gelir umuduyla avcumun içi kaşınıyor. ve fakat hep cepten yiyoruz.

kaçak gürcü kemıl baksı oldukça lezzetli, şiddetle tavsiye ederim. yaz günleri yaklaşıyor fakat na-ekseri soğuklar gidip geliyor. bu şehrin bu havalarına vurgunum zaten bir de tokat'a mayıs aylarında düşen dolulara. bir türlü vazgeçemedim evkaftaki memuriyetimden çünkü henüz edinemedim, gözlerimi kapadım istanbul'da orhan veli'nin gözlerimden öpmesini bekliyorum.

" dünya bize aynısını anlatacak " açın satırlarını tek tek okuyun, gerçek olduğunu göreceksiniz. " yeniden dönmek gerekiyor kalanın yanına, şarkı söylemek için. " eski sevgiliden kalma şairleri sevmek aslında eski sevgilileri hatırlatmıyor, insan kurtulduğuna sevinebiliyor. kurtulmak diyorum çünkü sevgililer insanı hapseder.

iş dönüşü lakırdısı bittiğine göre iyi geceler diler, gözlerinizden öperim.



Simge ormanından
sütun ormanından çölün
geçirip şiiri
bana geldikleri yer
benim çok yakınımdaydı her sefer
Sami Baydar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder