29 Kasım 2012 Perşembe

bana güven

Avrupa gezen dost sohbetlerinde sıkça geçen " bencil, gerizekalı fransızlar " takip ettiğim bir blokta karşıma çıktı. Tabi ki fransızların gerizekalılığı üzerine kafa yoracak, gerekçe arayacak değildim. Bu fransızların gerizekalı olma iddiası bende kıvılcımların çakmasına neden oldu bir şiirsellik vardı bu gerizekalılıkta bilinç altı faşizminin tezahürü olamaz mıydı? Pek tabi...

Bugün Fairuz'u bir kere daha keşfettim, dinledikçe de düşündüm -bu arada bir önceki paragraf bu yazının devamının sebebini oluşturur lakin bağlantısız olacaktır-. Dinlerken ayak basılmamış
sokaklar, öpülmekten büzülmüş dudaklar, nefes almaktan korkan göğüs kafesleri, sürekli mesaj çekilmekten tuşları bozulmuş ya da sadece arama ve cevapla düğmesinin üstündeki yazıları silinmiş telefonlar geldi aklıma. Çok sigara içtiğimi de düşünürsek dertli olduğumu da çıkarabiliriz burdan. Ben tam dalmışken yani yazarken, Bulut'un küt diye düşüşü duyuldu birden müezzin hücum etti ezan sesini sevmiyordum, en azından Esenyurtta'kini ona eşlik eden köpekle bütün dikkatim dağılmıştı. Dikkatimi toparlamak bir hayli zordu başladığım kitapları da bitiremiyordum zaten bugünlerde. Ve bugünlerde en sevindirici olay marketten şekilli su bardağını alarak bilgisayarımın hopöllörüne yerleştirmem oldu bunun dışında odam da zihnim gibi dağınık.

Az evvel bahsettiğim dağınıklık hali odama da yansımış ne pis bir insan oluyorumculuklar geliyor aklıma iki haftadır derse de gitmiyorum!

Dünyanın en acı sözü benim için "bana güven" yani göte girmiş onca kazıktan sonra bu "bana güven" lafı bi acıttı canımı, samimi olmak adına yediğim kazıkları ve götümde patlayan hayalleri vs. tüm argoluğuyla ifade etme çabama da kendim bile hayran kaldım. Daha önce bi yazıda "am" yerine "vajina" yazmış olmam geldi aklıma hay bin kunduz! Nasıl da malım. Şu sıralar arada
hülyalara dalıyorum boş bir düşünce kaplıyor ve sağ kulağımın ağır işitme rahatsızlığının nüksetmesi sinirlerimin son derece gerili olduğunun da emaresi. Ama yani nasıl bu kadar sakin olabiliyorum hala anlamış değilim. Üstelik iki anti depresanı da kullanmıyor olmama rağmen bu sakinliğime ben de şaşıyorum!

Yine boka belenmiş bir yazıya dönüştü bu kurgularken şiirimsi birşey yazarım diye düşünüyordum olmadı! Bana güven sevgili yazımı okuyan insan, bana güven daha sağlam sıçışlarla geliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder