29 Mart 2011 Salı

klozetin üstünde hayat muhasebesi-II

bana acımayana ben niye acıyacaktım ki? isa'nın söylediği, muhammed'in söyledikleri ve diğerlerinin söyledikleri tamamiyle ahmakçaydı... yardır musa dedim olay çözüldü yanlış anlaşılma olmasın hazreti musa değil bizim musa, hayali arkadaşım piç musa. canımı yakanın canını alacaktım yeni misyonum buydu.

aşk halinde diye başlayan cümlelerin içine sıçayım mı? evet sıçmalıyım bence. cinsel organ içerikli küfürler edecektim lakin bugün canım hiç cinsiyetçi olmak istemiyor. yeri gelmişken kadına bayan, hatun, hanım diyen erkeklerin de alayını toplayıp kaynar kazanlara, yılanlı kuyulara atalım. belki kendi mitlerini yaratan birer yazar olur ve eğlenirler.

estetik anlayışınız, güzellik kavrayışınız, insanlık haliniz içler acısı gençler. insan kompleks bir varlıktır tek taraflı tanımlamayın insanları. bakın sorunlarım bu yazıyı okuyanlarla değil yalnızca milyonlarca insanla sorunlarım var benim yoksa yaşamak için savaşmazdım.

bir dostum dediydi ki yaşlıyla yaşlı, çocukla çocuk olunur da sosyalistle sosyalist, burjuvayla burjuva, kemalistle kemalist, dinciyle dinci olan adamdan korkacaksın. evet korkulur. koşarak uzaklaşın. insan dediğin kompleks bir varlıktır ama dansöz bir varlık değildir.

bir tanrı varsa ve bizi yaşamak savaşının içine atıp, birbirimizi ezerek yaşamda kalmamız gerektiğini söylüyorsa öyle tanrıyı da dinlerini de kurallarını da öpeceğim. bakın rtük kesmesin yayını sikeceğim demedim öpeceğim dedim.

takriben 21 yıldır süren dava hala bir çözüme ulaşamadı ama şu tanrı dediğiniz varlık muhtemelen beni cehenneminin en baş köşesine dikecektir. inadına nanik diyorum sevgili tanrı benim için bir zamanlar güzel bir ihtimaldin ve çok güzeldin. arada sığınmak için aramıyor değilim ama bu kadar fırsat eşitsizliği sunulmaz, kapitalizmden bile daha alçaksın. elini eteğini düzelt, bir çeki düzen ver. bak bak görüyon mu şimşeklerini çıkarttı fırlatacak. hop dedik dur orda kafamı yaracan tanrım. benden daha günahkarlar var bence dön evine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder